سلام دوست

سلام دوست

دوست همسایه دل آدمیست

کجایی، همسایه دلم؟!

گفتم تنها، گفتی هستم تا نباشی!
گفتم دلگیر، گفتی چرا؟!
(دنباله در ادامه مطلب) 

گفتم خسته، نا امید، سرگردان!
گفتی نباش!!!


گفتم دلتنگ، گفتم دلگیر، گفتم مرگ!
گفتی دلگییییر! مرگ هرگز!
هرگز...
سکوت...
گفتی دلگیر!
گفتی خسته!
گفتی خسته از تکرار!

گفتی خدایت نگه دار
اما...
هستم!
تا...
نباشی تنها، هرگز...

و من ...
گفتم اری، باش
و دیگر هیچ نگفتم...!

و شاید فراموش کردم!!!
بودی دلگیر...
بودی خسته...
خسه از تکرار...
گفتم دوست
همسایه مهربان دلم
میخواهم باشم!
همسایه مهربان دلت!
تا
دیگر
نباشی دلگیر، نباشی خسته، خسته از تکرار!

گفتم دوست
هستم در انتظار
پشت در خانه کوچک قلبم

پس، بیا 


شعر از ابجی گل و عزیزم مریم

نظرات 3 + ارسال نظر
آرتین پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://www.roman4mob.vov.ir


یه سر به ما بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم برام کامن بذار


می تونی دامنه رایگانnet,org, com رو از طریق وب من ثبت کنی

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:34 http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

maryam جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:22

امان از دست تو بچه
شهر منو شلا اینجا گوذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟
هووووووووووووووووووم
ملسی تاتاشی ناز گلدونه عزیز خوتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد