یلدا

روز رویش چو بر انداخت نقاب از سر زلف           گویی از روز قیامت شب یلدا بر خاست

 

بر آی ای صبح مشتاقان اگر هنگام روز آمد          که بگرفت این شب یلدا ملال از پر و نیم

 

نظر به  روی  تو  هر  بامداد   نوروزیست            شب فراق تو هر گه که هست یلدا ایست

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین مهربان سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 http://shirinmehraban.persianblog.ir

ممنونم گلم این روزها خونه نیستم خوب نمیام نت اگه تا 1ماه دیگه رفتم باشه چشم حتما اولین کاری که می کنم لینک شما هست منو ببخشین به امید دیدار ....

سرگردان سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51

شب یلدا همیشه جاودانی است
زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است
نشان ازسنت ایرانیان است

یلدا مبارک


امسال چه زیباست شب یلدای من طولانی ترین شبی که به تو فکر مکینم و از یادآوری نگاه پر مهرت شب سیاهم لبریز از نور عشق میشود معبودم یلدا مبارک


من بلندای شب یلدا را
تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را
با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود !؟
عجب زجری بود !؟
غم آن شب که شب یلدا بود



شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق.

.رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

مسهر سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:37 http://khod.persianblog.ir/

با عنوان مورد نظرت لینکت کردم من رو با عنوان روزگار لینک کن

سولماز سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:32 http://www.arezuyeparvaz.persianblog.ir

سلام دوست عزیز مطلبت در مورد یلدا خیلی قشنگ بود موفق باشی راستی لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد