متن شعر اهنگ بمون از محسن یگانه

بمون  

کاش کی تورو ، سر نوشت ازم نگیره
میترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره
اگه خاطره هام ،یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو
کی مثل من، واسه تو ، قلبه شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم
کاش کی تورو ، سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره
اگه خاطره هام یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو
کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم…

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه
گروهی درست کردیم و درباره خدای مهربون مینویسیم
اگه دلت خواست سری بزن
منتظریم
خداحافظ

...... دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:43

سعید پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:42 http://voice1of1love.blogfa.com

ممنون که متن این اهنگ رو گذاشتید
دوست داشتی به کلبه عاشقی ما هم یه سر یزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد